Bidra til et flott tilbud for barn og unge i nærmiljøet!

Postet av Sørumsand IF - Håndball den 11. Jan 2017

Sørumsand IF – Håndballgruppa trenger flere frivillige til ulike oppgaver.

De vi ser etter har et genuint ønske om å bruke sin kompetanse eller på annen måte bidra for at barn og unge får et så godt tilbud som mulig.

Håndballgruppa i SIF har mange dyktige foreldre til mange funksjoner som lagledere, trenere, sekreteriat, kioskpersonell, styremedlemmer m.m.

Nå ønsker vi å få inn flere voksne til forskjellige funksjoner:

Kasserer:
Denne funksjonen inngår i styret og har som hovedoppgave å føre Håndballgruppa sitt regnskap.

Håndballgruppa sitt regnskap er ikke stort og det er ikke et krav om utdannet regnskapsfører. Men kanskje du holder på med utdannelsen eller har litt interesse med regnskap.

Dette er en funksjon som tar en til to kvelder i uka (i gjennomsnitt).
I tillegg er det X antall styremøter ila året. Funksjonen svarer til Lederen for Håndballgruppa.
Som Kasserer blir man valgt inn i styret for 2 år.

Sekretær:

Dette er også knyttet til Håndballgruppas styret. Hovedfunksjon er føring av referater og bidra til god kommunikasjon i mellom styret, lagene og offentligheten (hjemmesiden og Sos.med.).

Personen til denne stillingen trenger ingen spesiell bakgrunn men bør være strukturell, ha et godt overblikk og gode kommunikative evner.
Denne funksjon tar noen timer ila uken i tillegg til styremøtene.
Som sekretær blir man valgt inn i styret for 2 år.

Gruppemedlemmer:
Håndballgruppa har flere undergrupper som jobber med forskjellige temaer. Disse funksjonene er viktig i det utvidede arbeidet for en godt fungerende Håndballgruppe og for SIF totalt sett.

- Sportslig gruppe
- Dugnadsgruppe
- Arrangementsgruppe
- Marked- og sponsorgruppe
- Anleggsgruppe
- M.fl.

Hvor mye tid dette tar er litt forskjellig fra gruppe til gruppe men det må påberegnes ca.1-3 ganger pr. mnd. i løpet av et år.

For spørsmål eller hvis du er interessert send en mail til gfonnelop@exclusive-networks.com

Gaute Fonneløp
Leder SIF Håndballgruppa